}

Dapat Duit Dengan Melihat Iklan

Sekarang saya pasti jika anda mencari cara untuk membuat wang dalam internet anda pernah mendengar tentang menjana pendapatan melalui hasil iklan. Nah beberapa laman web akan membayar anda hanya untuk melihat iklan. Gaji mungkin tidak semua yang besar, tetapi ia berbaloi. Terdapat beberapa daripada laman-
laman ini yang saya boleh muatkan ke dalam posting ini, tetapi di sini ada beberapa yang anda boleh lihat. Selebihnya anda mungkin boleh mencari sendiri melalui google ataupun melalui rujukan lain.

Clixsense

Salah satunya adalah Clixsense, mereka membayar sehingga 2 sen satu klik dan membolehkan anda untuk membuat sehingga 0,08 sen per ahli. Mereka cukup terkenal dan mereka juga mempunyai banyak tawaran lain juga. Mereka juga mempunyai kaji selidik, tugas, bonus dan anugerah. Wang tunai minimum keluar untuk Clixsense hanya $ 8.00, melainkan jika anda membeli keahlian premium, di mana anda boleh tunai keluar pada $ 6,00. secara keseluruhannya $ 8,00 tidaklah sukar untuk dicapai sebenarnya.

Satu lagi laman web yang berbaloi untuk dilihat adalah WordLinx. Mereka menawarkan banyak iklan dan downline rujukan yang pergi sedalam 10 ahli yang anda boleh capai. Tunai minimum keluar bermula sedikit tinggi pada $ 10.00, tetapi jika anda mendapat refferal yang cukup ia tidaklah yang sukar untuk sampai ke target yang kita mahu. 

Terdapat banyak laman web lain seperti ini muncul setiap hari. Ada yang sah dan ada yang tidak. Anda harus menyelediki dahulu setiap laman web seperti ini untuk mengelakkan dari penipuan.