}

Modal Serendah Rm50.00

Bagi anda yang ingin mencari pendapatan sampingan melalui internet tetapi tidak mempunyai modal yang tinggi, takut akan penipuan, tidak tahu membuat blog atau website, di moneyclub2u anda layak untuk menjadi ahli.


Anda akan  mendapat replika web percuma sama seperti laman web moneyclub2u  bagi anda
mempromosikan bisnes ini secara online. Anda hanya perlu promosikan link anda kepada rakan-rakan anda, jadi bagi meringankan tugas ahli kami menyediakan laman web replika  PERCUMA UNTUK SEMUA AHLI, dengan laman web ini sekiranya ada yang berminat dengan bisnes ini mereka kemudian mereka mendaftar di laman web ini dibawah penajaan anda maka mereka akan berada dibawah anda.Anda juga boleh melakukan follow up kepada mereka yang berminat

Modal SERENDAH RM50! Kalau tak ada RM50 x sampai sehari pun boleh cari (nak seribu daya tak mahu seribu dalih). So, memang tak de masalah anda nak join. Kawan anda pun tiada masalah nak join. Siapa pon boleh join. Memang senang nak jalankan bisnes nih. Terlalu mudah untuk di "jual". Mudah untuk diterima. Inilah salah satu faktor penting untuk menjayakan sesuatu projek buat duit iaitu "kos yang rendah". Sebabnya simple, orang yang nak buat duit memang kurang duit, jadi kalau projek nak guna modal besar memang susah. Yang ini hanya RM50 je. Ramai yang sanggup dan mampu. Lagipun bukan kena keluar duit berkali-kali. Sekali je seumur hidup.
Sistem komisen atau bonus penajaan yang tinggi! Setiap tajaan anda akan menjana 50% (RM25). 
Bonus pasangan 10%. Bonus ini akan berjalan tanpa perlu anda bekerja kerana semua downline anda akan dapat downline mereka dan ini akan memberikan bonus pasangan kepada anda. Maksimum bayaran bonus pasangan sehari adalah bergantung pada pakej.. (kalau nak lebih kena join lebih la…hehhe).

Pendapatan dari MATCHING Bonus sehingga 5 level. Setiap ahli yang anda taja adalah level pertama anda. Anda akan meneri 10% dari bonus pasangan mereka. Bonus ini adalah sedalam 5 level. Jika jaringan anda sebelah kaki pon masih buat duit.

Jadi apa tunggu lagi, sertai lah di www.moneyclub2u. jangan tunggu sehingga kawan anda yang akan menaja anda nanti.. tidak ada sesiapa pun yang akan mengubah diri untuk berjaya selain dari diri anda sendiri untuk berusaha bermula dan bertindak mulai dari sekarang.